Klachten
Een klacht indienen
AutoWeek autoverzekering streeft ernaar om u een zo goed mogelijke service aan te bieden. Wij doen ons best de prijzen en voorwaarden zo aantrekkelijk mogelijk te houden en daarnaast voor u klaar te staan met een goede en snelle service wanneer u problemen of schade heeft.
Bent u op bepaalde punten niet tevreden dan kunt u hier een klacht over indienen. Dit kan snel en gemakkelijk via onderstaande contactbutton. Ook kunt u uiteraard een brief sturen naar:
AutoWeek autoverzekering
T.a.v. de directie
Pettelaarpark 80
5216 PP ‘s- Hertogenbosch
Wanneer krijg ik antwoord op mijn klacht?
Wij proberen u binnen 2 weken (10 werkdagen) een inhoudelijk antwoord op uw klacht te geven. Wanneer dit langer duurt (bijvoorbeeld doordat het meer uitzoekwerk vereist) dan brengen wij u daarvan binnen 2 weken (10 werkdagen) op de hoogte en laten wij u weten wanneer u wel antwoord kunt verwachten.
Wat als ik niet tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht?
Bent u desondanks niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door ons, dan kunt u zich richten tot een onafhankelijke geschilleninstantie; het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid). Het Kifid doet een uitspraak als een klant en een financiële dienstverlener het niet eens worden.
U kunt uw klacht alleen per brief indienen bij het Kifid. Belangrijk hierbij is om de kopieen van uw ingediende klacht en de reacties van AutoWeek mee te sturen.
Stuur dit pakket naar:
Postadres Kifid:
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257
2509 AG Den Haag
Internet: www.Kifid.nl
Belangrijk:
U kunt pas bij Kifid terecht als AutoWeek uw klacht én uw vervolgklacht heeft behandeld. Dien de klacht binnen 3 maanden na het antwoord van AutoWeek.