Schade melden Mijn DossierContact
powered by:
AutoWeek Verzekeringen
  • Premie berekenen
    • Ledentarief
    • Reguliertarief
  • Schade
    • Schade melden
    • Vervangend vervoer
    • Invloed op je premie
    • Hoe gaan we om met schade?
    • Waarvoor ben ik verzekerd?
    • Wat moet ik doen bij schade?
  • Klantenservice
    • Contact
    • Veelgestelde vragen
    • Overstapservice
    • Schadevrije jaren
    • Klachten
    • Mijn dossier
Home »  Klantenservice » Klachten

Klachten


Een klacht indienen


AutoWeek autoverzekering streeft ernaar om u een zo goed mogelijke service aan te bieden. Wij doen ons best de prijzen en voorwaarden zo aantrekkelijk mogelijk te houden en daarnaast voor u klaar te staan met een goede en snelle service wanneer u problemen of schade heeft. 

Bent u op bepaalde punten niet tevreden dan kunt u hier een klacht over indienen. Dit kan snel en gemakkelijk via onderstaande contactbutton. Ook kunt u uiteraard een brief sturen naar: 

AutoWeek autoverzekering
T.a.v. de directie
Pettelaarpark 80
5216 PP ‘s- Hertogenbosch

Wanneer krijg ik antwoord op mijn klacht?


Wij proberen u binnen 2 weken (10 werkdagen) een inhoudelijk antwoord op uw klacht te geven. Wanneer dit langer duurt (bijvoorbeeld doordat het meer uitzoekwerk vereist) dan brengen wij u daarvan binnen 2 weken (10 werkdagen) op de hoogte en laten wij u weten wanneer u wel antwoord kunt verwachten. 

Wat als ik niet tevreden ben over de afhandeling van mijn klacht?


Bent u desondanks niet tevreden over de afhandeling van uw klacht door ons, dan kunt u zich richten tot een onafhankelijke geschilleninstantie; het Klachteninstituut Financiele Dienstverlening (Kifid). Het Kifid doet een uitspraak als een klant en een financiële dienstverlener het niet eens worden. 

U kunt uw klacht alleen per brief indienen bij het Kifid. Belangrijk hierbij is om de kopieen van uw ingediende klacht en de reacties van AutoWeek mee te sturen. 

Stuur dit pakket naar: 
Postadres Kifid: 
Stichting Klachteninstituut Financiële Dienstverlening
Postbus 93257 
2509 AG Den Haag 
Internet: www.Kifid.nl

Belangrijk:
U kunt pas bij Kifid terecht als AutoWeek uw klacht én uw vervolgklacht heeft behandeld. Dien de klacht binnen 3 maanden na het antwoord van AutoWeek. 

Voordelen

  • 5% korting voor
    AutoWeek abonnees
  • Snelle hulp bij schade
  • Altijd telefonisch bereikbaar
  • Géén eigen risico
  • Dagelijks wijzigen & opzeggen

Ervaringen

Al 39.271 mensen berekenden hier hun premie.

AutoWeek Autoverzekering

Home
Premie berekenen
Voordelen
Dekkingen en producten
Ervaringen
Over Autoweek Autoverzekering
Klantenservice

Dekkingen en producten

Dekkingen
WA verzekering
Beperkt WA casco autoverzekering
Volledig WA casco autoverzekering
Rechtsbijstandsverzekering
Inzittendenverzekering
Extra accessoires
Polisvoorwaarden

Schade

Schade melden
Vervangend vervoer
Invloed op je premie
Hoe gaan wij om met
schademelding?

Ruitschade 

Over AutoWeek Autoverzekering

Verzekeringspartners AutoWeek
Klant ervaringen
Nieuws

Klantenservice

Contact
Veelgestelde vragen
Overstapservice